Κύριε Δημητρόπουλε,Με μεγάλη έκπληξη και απορία διαβάζουμε τα σχόλιά σας, στην ανάρτηση της αερολέσχης μας, σχετικά με την πρόσφατη εγκατάσταση και λειτουργία των νέων φώτων εμποδίων του αεροδρομίου μας. Είναι εμφανής η προσπάθειά σας (για δικούς σας λόγους) να υποβαθμίσετε και να υποτιμήσετε τον ρόλο, τις προσπάθειες και τις προθέσεις του αεραθλητικού μας σωματείου.Στο πρώτο σας σχόλιο αυτοαναιρείστε όταν από την μία, μας λέτε ότι τα προηγούμενα φωτοβολταϊκά φώτα εμποδίων λόγω ελλιπούς συντήρησης τέθηκαν εκτός λειτουργίας και αναφορά περιστατικού ασφάλειας πτήσεων προκάλεσε την άμεση αντίδραση της κεντρικής Υπηρεσίας της Πολιτικής Αεροπορίας για επαναλειτουργία και ηλεκτροδότηση τους, ενώ λίγες γραμμές παρακάτω μας τονίζεται ότι τόσο οι πτήσεις την ημέρα αλλά και την νύχτα (ενόργανες/IFR) μπορούν να εκτελούνται με ασφάλεια και χωρίς τα φώτα εμποδίων σε χρήση, απλά με την έκδοση και δημοσίευση μιας αγγελίας/NOTAM.Ερώτηση 1η : Τι από τα δύο ανωτέρω που γράφετε, ισχύει?Αν ισχύει το δεύτερο γιατί η Υπηρεσίας σας προκήρυξε 2 διαγωνισμούς και δαπάνησε δεκάδες χιλιάδες ευρώ για προμήθεια, εγκατάσταση και ηλεκτροδότηση νέων φώτων και δεν έβγαζε ΑΠΛΑ μία αγγελία ....!!!!
Και τι συζητάμε τελικά για φώτα και αγγελίες, αφού δεν υπάρχει καν διαδικασία ενόργανης προσέγγισης/αναχώρησης στο αεροδρόμιο μας για ενόργανες πτήσεις (IFR) και νυχτερινές .Για να ενημερώσουμε και τους φίλους που μας διαβάζουν και ασχολούνται,
το αεροδρόμιο της Νάξου είναι AFIS (υπηρεσία παροχής πληροφοριών πτήσεων/ Π.Π.Α) δεν παρέχει έλεγχο εναερίου κυκλοφορίας, καθώς επίσης και υπηρεσίες πύργου ελέγχου (Π.Ε.Α) και δεν υπάρχει ελεγκτής εναερίου κυκλοφορίας.Θα συμφωνήσουμε μαζί σας ότι οι νυκτερινές πτήσεις αποτελούν γενικότερα ένα μεγάλο θέμα και το θέμα γίνεται πιο συγκεκριμένο και επιτακτική ανάγκη όταν πρόκειται για το νησί μας, με ετήσιο αριθμό διακομιδών, πλέον των 300 όπου η συντριπτική πλειοψηφία από αυτές γίνονται δια θαλάσσης...!!!Με την ευκαιρία επίσης, να σας ενημερώσουμε ότι με την παρότρυνση της αερολέσχης μας, αλλά κυρίως με την καθοριστική παρέμβαση του Δήμου και συγκεκριμένα του Δημάρχου ο οποίος συναντήθηκε με την διοίκηση της ΥΠΑ, διαβιβάστηκε έγγραφο αίτημα του Αερολιμενάρχη Νάξου προς την κεντρική Υπηρεσία της ΥΠΑ για σχεδίαση και δημοσίευση ενόργανης διαδικασίας για το αερ/μιο της Νάξου, έτσι ενώ κάποιοι μιλάνε αόριστα με τεχνικές ορολογίες για δημιουργία εντυπώσεων, οι αρμόδιοι και οι διευθύνσεις της Υπηρεσίας σας, δουλεύουν ήδη την σχεδίαση και δημοσίευση ενόργανης διαδικασίας στο ήδη εγκατεστημένο ραδιοβοήθημα (NDB) του αεροδρομίου μας! ώστε μαζί και με την τοποθέτηση των νέων φώτων εμποδίων, της ηλεκτροδότησης τους και την παραλαβή του έργου από τον ανάδοχο εργολάβο, σύντομα η Νάξος να μπορεί να δέχεται νυχτερινές πτήσεις αεροδιακομιδών κ.α. αλλά και ενόργανες (IFR) δρομολογημένες πτήσεις.( Σημείωση : ενώ από την μία ζητάμε επέκταση του διαδρόμου για να έρχονται μεγαλύτερα αεροσκάφη από την άλλη δεν διαθέτουμε ενόργανη διαδικασία προσέγγισης και αναχώρησης για πτήσεις IFR ).Ερώτηση 2η : Συμφωνείται ή όχι για την ανάγκη νυκτερινών πτήσεων αεροδιακομιδών καθώς και πτήσεων δι'οργάνων(IFR) στο αεροδρόμιο της Νάξου?Ερώτηση 3η : Όλα αυτά που γράφετε και κατά καιρούς υποστηρίζετε δημόσια, σε Δημοτικά Συμβούλια και αλλού σχετικά με : αεροπορικά θέματα, με προβλήματα του αεροδρομίου, σε παρουσιάσεις ασφαλιστικών εταιρειών για θέματα αεροδιακομιδών κ.α. αποτελούν προσωπικές σας απόψεις και θέσεις? ή απορρέουν από την θέση σας ως τηλεπικοινωνιακός υπάλληλος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που υπηρετεί στον Κρατικό Αερολιμένα Νάξου (παροχής πληροφοριών πτήσεων/AFIS) ? Βασίζεστε σε μόνιμες οδηγίες και διαταγές της Υπηρεσίας σας? Έχετε εντολή ή εξουσιοδότηση από τον άμεσο προϊστάμενό σας ( Αερολιμενάρχη Νάξου ), τις αρμόδιες δ/νσεις τις Υπηρεσίας σας ή έστω από το συνδικαλιστικό σας όργανο να εκπροσωπείτε τον αερολιμένα να τοποθετείστε και να εμπλέκεστε δημόσια σε αντιπαραθέσεις και σε θέματα που έχουν να κάνουν με την ΥΠΑ?Ερώτηση 4η : Οι συνυπηρετούντες συνάδελφοί σας στο αεροδρόμιο της Νάξου έχουν τις ίδιες απόψεις και θέσεις με εσάς και αν ναι γιατί δεν κάνουν δημόσιες εμφανίσεις και τοποθετήσεις ?Ερώτηση 5η : Συμφωνείτε ή όχι? ότι τα κρατικά αεροδρόμια ( που κατασκευάστηκαν και λειτουργούν με τα χρήματα των φορολογουμένων) καθώς και όλοι οι εμπλεκόμενοι-εργαζόμενοι σε αυτά, έχουν υποχρέωση να εξυπηρετούν τις κάθε είδους πτήσεις και τα αεροσκάφη που τις πραγματοποιούν αλλιώς δεν έχουν λόγο ύπαρξης?Ερώτηση 6η : Με φανερή ικανοποίηση δηλώσατε ότι η αερολέσχη μας είναι ανενεργή? Αν αυτό αληθεύει ! Σας λυπεί η σας χαροποιεί?( βλέπε : "μή μου τους κύκλους τάραττε" )Ερώτηση 7η : Όποιος δεν γνωρίζει την ακριβή διατύπωση της ειδικότητάς σας, στο αεροδρόμιο που υπηρετείτε, καταλήγει στις φυλακές Αλικαρνασσού?
Υ.Γ.
Η "ανενεργή" (κατ'εσάς) αερολέσχη μας όπως λέτε, το καλοκαίρι του 2013 συμμετείχε στο πανελλαδικό fly-in που έγινε στις Σέρρες και στο πεδίο Χορτερού. Το προηγούμενο καλοκαίρι συμμετείχε στο fly-in που έγινε στην Καβάλα. Συμμετέχουμε ως φορέας στην Πολιτική Προστασία, στην επιτροπή διαβούλευσης του Δήμου μας και λειτουργούμε συμβουλευτικά σε θέματα αεροδιακομιδών ασθενών και αεροδρομίων.
Είμαστε αναγνωρισμένο
μέλος της Ελληνικής Αεραθλητικής
Ομοσπονδίας και είμαστε εγγεγραμμένοι
στα μητρώα του Δήμου μας, της Περιφέρειας
μας, όπως επίσης και στα μητρώα της
Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας ως νόμιμο σωματείο.
Τα μέλη μας προσφέρουν
τις γνώσεις τους σε μικρούς λάτρεις του
αερομοντελισμού με παρουσιάσεις στα
σχολεία ή στα πλαίσια του επαγγελματικού
προσανατολισμού.
Διοργανώνουμε εκδηλώσεις
συνήθως τις απόκριες με ανοικτές
προσκλήσεις προς όλη την Γενική αεροπορία
και έχουμε αρκετούς επισκέπτες στο νησί
μας όλα αυτά χάρη στην αερολέσχη.
Είναι φυσικό κ Δημητρόπουλε
να μην τα γνωρίζετε όλα αυτά αφού αν και
μέλος δεν έχετε πότε συμμετάσχει ή
παρουσιαστεί σε κάποια από αυτές τις
δραστηριότητες ή Γενικές Συνελεύσεις
κλπ.
Και μην ξεχνάτε ότι
παρά τις υφιστάμενες αντίξοες συνθήκες όπως : νησιωτικότητα , οικονομική κρίση κλπ. προσπαθούμε να
κάνουμε ότι καλύτερο περνάει από το
χέρι μας για τους συνδημότες
μας και πάντα με γνώμονα την αγάπη μας για την Νάξο, την αεροπορία και τις πτήσεις !
Φανταστείτε λοιπόν αν δεν ήμασταν "ανενεργοί" (κατ'εσάς) και είχαμε και την βοήθεια σας τι άλλο θα είχαμε καταφέρει..!!
Για την Αερολέσχη Νάξου
Νικόλαος Κουτελιέρης
1 σχόλιο:
διαβιβάστηκε έγγραφο αίτημα του Αερολιμενάρχη Νάξου προς την κεντρική Υπηρεσία της ΥΠΑ για σχεδίαση και δημοσίευση ενόργανης διαδικασίας
Δημοσίευση σχολίου