Το υγειονομικό αεροσκάφος που διατίθεται σύμφωνα με τους σκοπούς του Ιδρύματος, για δωρεάν αερομεταφορές ασθενών επειγόντων περιστατικών, μετά από σχετικά παραπεμπτικά από το Κέντρο Υγείας Θήρας, πραγματοποίησε κατά τη διάρκεια του έτους 2011 συνολικά 252 αεροδιακομιδές, με τις οποίες μεταφέρθηκαν 386 ασθενείς. Αναλυτικά ανά μήνα έγιναν οι εξής αεροδιακομιδές:
1. Ιανουάριος 2011: 20 πτήσεις για 26 ασθενείς
2. Φεβρουάριος 2011: 11 πτήσεις για 19 ασθενείς
3. Μάρτιος 2011: 14 πτήσεις για 17 ασθενείς
4. Απρίλιος 2011: 20 πτήσεις για 33 ασθενείς
5. Μάιος 2011: 25 πτήσεις για 42 ασθενείς
6. Ιούνιος 2011: 27 πτήσεις για 48 ασθενείς
7. Ιούλιος 2011: 29 πτήσεις για 42 ασθενείς
8. Αύγουστος 2011: 29 πτήσεις για 41 ασθενείς
9. Σεπτέμβριος 2011: 23 πτήσεις για 35 ασθενείς
10. Οκτώβριος 2011: 21 πτήσεις για 31 ασθενείς
11. Νοέμβριος 2011: 18 πτήσεις για 29 ασθενείς
12. Δεκέμβριος 2011: 15 πτήσεις για 23 ασθενείς
πηγή: neasantorinis.gr
Σχόλιο:
Στο ίδιο μήκος κύματος και το αεροπλάνο της Πάρου ενώ στην Νάξο τη μερίδα του λέοντος κατέχουν ιδιώτες ιδιοκτήτες πλωτών μέσων οι οποίοι σε αντίθεση με τα παραπάνω ιδρύματα που παρέχουν δωρεάν τις υπηρεσίες τους, στοιχίζουν στο ΕΚΑΒ και το Ελληνικό Δημόσιο τουλάχιστον 500.000 ευρώ ετησίως.
Ερωτήματα:
Αν τα χρήματα αυτά κατέληγαν στο νοσοκομείο Νάξου και όχι σε "επιχειρήσεις" σε ποια επίπεδα θα βρισκόταν σήμερα το νοσοκομείο μας?
Μήπως από τις 250 διακομιδές που γίνονται κάθε χρόνο από τη Νάξο απαραίτητες θα ήταν μόνο οι 50?
Οι απαντήσεις ευνόητες...
1. Ιανουάριος 2011: 20 πτήσεις για 26 ασθενείς
2. Φεβρουάριος 2011: 11 πτήσεις για 19 ασθενείς
3. Μάρτιος 2011: 14 πτήσεις για 17 ασθενείς
4. Απρίλιος 2011: 20 πτήσεις για 33 ασθενείς
5. Μάιος 2011: 25 πτήσεις για 42 ασθενείς
6. Ιούνιος 2011: 27 πτήσεις για 48 ασθενείς
7. Ιούλιος 2011: 29 πτήσεις για 42 ασθενείς
8. Αύγουστος 2011: 29 πτήσεις για 41 ασθενείς
9. Σεπτέμβριος 2011: 23 πτήσεις για 35 ασθενείς
10. Οκτώβριος 2011: 21 πτήσεις για 31 ασθενείς
11. Νοέμβριος 2011: 18 πτήσεις για 29 ασθενείς
12. Δεκέμβριος 2011: 15 πτήσεις για 23 ασθενείς
πηγή: neasantorinis.gr
Σχόλιο:
Στο ίδιο μήκος κύματος και το αεροπλάνο της Πάρου ενώ στην Νάξο τη μερίδα του λέοντος κατέχουν ιδιώτες ιδιοκτήτες πλωτών μέσων οι οποίοι σε αντίθεση με τα παραπάνω ιδρύματα που παρέχουν δωρεάν τις υπηρεσίες τους, στοιχίζουν στο ΕΚΑΒ και το Ελληνικό Δημόσιο τουλάχιστον 500.000 ευρώ ετησίως.
Ερωτήματα:
Αν τα χρήματα αυτά κατέληγαν στο νοσοκομείο Νάξου και όχι σε "επιχειρήσεις" σε ποια επίπεδα θα βρισκόταν σήμερα το νοσοκομείο μας?
Μήπως από τις 250 διακομιδές που γίνονται κάθε χρόνο από τη Νάξο απαραίτητες θα ήταν μόνο οι 50?
Οι απαντήσεις ευνόητες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου